loading...
پاتوق دخترو پسرای افغانی بیا تو
mostaf بازدید : 102 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی ميميره تو اون دنيا ميبرنش تو بهشت يه روز يه فرشته مياد بهش ميگه خوب ،اينجا چطوره يارو در
حالي كه ميلرزيده ميگه خوبه فقط يه كم سرده .فرشته ميگه دنبال من بيا واونو ميبره كنار ديواره
جهنم. بعد يه مدت مياد ميگه حالا چطوري يارو م يگه بازم سردمه فرشته مي چسبو ندش به ديواره
جهنم و ميگه بازم سردته يارو ميگه اره .فرشتهه مي گه اصلا تو لياقت اينجا رو نداري بيا برو تو
جهنم.بعد يه مدت فرشته ميره در جهنمو وا ميكنه ببينه طرف تو چه حاليه تا درو وا ميكنه يارو ميگه
ببند درو سوز مياد

 

يه آخونده قرصXميخوره سر نماز ميرسه ميگه : (ربنا ...آتنا ... فد ....د...د....د...دنيا ديگه مث تونداره... نداره نميتونه بياره .. )!!

 

بني آدم اعضا يكديگرند كه مثل سگ بهم مي پرند چو عضوي بدرد آورد روزگار كه پنچر شود چرخ آموزگارتو كز محنت ديگران بي غمي گمونم پسر عمه شلغمي!

 

 

ميگن عباس قادري ثابت كرد خوانندگي تيپ نميخواد هايده ثابت كرد خوانندگي هيكل نميخواد -
شماعي زاده ثابت كرد خوانندگي صدا هم نميخواد!

 

وقتي دار ي فكر ميكن ي كه من دارم فكر ميكنم كه تو دار ي فكر ميكني كه من به چ ي فكر ميكنم دلم
ميخواد كه فكر كني كه من به تو فكر ميكنم!!!

عزيزم! اگه زنبور نيشت زد ناراحت نشو چون خيلي گلي

فرشته ها حتما مي آيند فرشته ها آمده اند پايين . همه جا پر از فرشته است . از كنارت كه رد مي
شوند،مي فهمي؟ اسمت را كه صدا مي زنند، مي شنوي؟ دستشان را كه روي شانه ات مي گذارند ،حس
مي كني؟ خوب خيالاتي شديااااااااااااا

 

از يك ديوونه ميپرسن چرا ديوونه شد ي؟ ميگه : من يه زن ي گرفتم كه يه دختره 18 ساله داشت، دختر
زنم با بابام ازدواج كرد، در نتيجه، زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرفي دختر زن من كه زن بابام بود،
پسري به دنيا آورد كه ميشد برادر من و نوه ي زنم،پس نوه ي منم ميشد، در نتيجه من پدربزرگ برادر
ناتني خودم بودم،چند روز بعد زن من پسر ي به دنيا اورد كه زن پدرم، خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ او
شد،در نتيجه پسرم، برادر مادربزرگ خودش بود، از طرف ي چون مادر فعلي من يعني دختر زنم،خواهر پسرم
بود، در نتيجه من خواهرزاده ي پسرم بودم!!

 

چند ضرب المثل آپ ديت شده!!
1.گربه دستش به گوشت نميرسيد ميگفت عيب ي نداره بجاش سويا ميخورم ! 2.يك سوزن به خودت بزن
نباشه! 3.با حلوا حلوا كردن مرده خور سير نميشه ! 4.خر ما از كره گ ي HIV ولي مواظب باش آلوده به
بود ! 5.مرغ همسايه سوخاريه ! 6.يارو پول نداشت خونه بسازه ميگفت شهردار ي تراكم abs ترمزش
نميده! 7.يكي رو تو ده راه نميدادن سراغ گرين كارت رو ميگرفت!

 

جيگرم! نفسم! عشقم! نازم! زندگيم!خشگلم!ماهم! فدات بشم !بميرم برات اله ي! خب ديگه بهتره از
جلوي آينه برم كنار!!!

 

خدائيش قديميا يه چيزي حاليشون بوده!

آلبرت انيشتين ميگه ؛ عشق مثله يه ساعت شن ي مي مونه ، همزمان كه قلبت رو پر ميكنه عقلت روخالي ميكنه.

 


اصرار نكن كه بگم، آخه خيلي بده!
واي وا ي و اي و اي و اي و اي و اي و اي ديد ي چ ي شد؟؟؟؟؟؟؟و اي و اي و اي و اي و اي و اي و اي و اي. بگم؟ نه
نمي گم خيل ي بده .............واي و اي و اي و اي و اي و اي و اي و اي و اي و اي و اي............تورو خدا بگو . نه
جون تو نميشه خيل ي ضايع هست آخه ن ميشه اصلاً و اي واي واي واي واي واي واي واي واي باشه چون
D:. اصرار كردي ميگم....................................ولي قول بده به كسي نگي كه اوسكول

 

1)تو قتدی...

نباتی...

شکلاتی...

عسلی...

یاکه شیرینی نداری من باچایم بخورم؟

 

 

خر

خر

خر

خر

خر

خر

خرابتم رفیق!...

ببخشید زبونم یخورد میگره

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ من؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 448
  • بازدید کلی : 9,762